Play: Kagit Bebekler Paper Dolls

Küçükken annem beni ofisine götürdüğü zamanlar etrafta maximum ve yegane ulaşabileceğim nesneler renkli kalemler ve her boyda kağıt olduğundan olsa gerek kendimi kağıt bebek sektörüne adamıştım: kağıt bebek, kağıt çocuk, kağıt koltuk takımı, kağıt dolap, kağıt televizyon, kağıt ev, kağıt apartman, kağıt kağıt kağıt... hayal gücü geniş her çocuk gibi suyunu çıkarana kadar uğraşmıştım kağıtlarla, şimdi hatırlayınca gülümsüyorum tabii, korkunç ciddi ve programlı çalışıyordum çünkü kağıt dünyası için:)  Gelin görün ki aradan geçen yıllarda kağıt bebek sanayii (!) gelişti, sağolsun yüzümüzü kara çıkartmadı, aahh ah, demekki ben sektörü erken terk etmişim, ama zirvedeyken bırakmış oldum sanırım:)

Eminim çoğunuzun hayatında kağıt bebeklerin özel bir yeri vardır, hele hele 80'ler-90'lar arasındaki jenerasyonun izlerinin taşıyorsanız...

Etsy' de küçük bir araştırmadan sonra kendi top 10'umu yaptım, (sıralamayı karışık yaptım bu arada, en iyi en kötü gibi bir yanlış anlaşılma olmasın) : ta ta ta taaa! işte Etsy'de görüp bayıldığım  kağıt bebekler/kağıt biblolar:

When I was a kid my mum took me her office, I remember the things I have only access which were the papers and colored pens, that's why I had admired myself to paper doll business: paper doll, paper kid, paper sofa, paper closet, paper tv, paper house, paper block, paper paper paper...  I was playing with the paper like every child who have full of imagination at those ages, of course now I'm smiling  when I remember because I was working full-time and extremely serious for the paper world:)  Well, after all those years paper doll business(!) progressed well, made us proud. I feel like  I quit the business early, but it's ok, I guess I quit while on top:)

I'm sure the paper dolls have a special place in most of your lifes, specially, for the ones who lived between 80's and 90's...

After a small search on Etsy I created my top 10 list ( I made the list randomly, doesn't mean 1# is the best or 10# is the worst) : ta ta ta taaa! here my fav. paper dolls!

1-  Emily Winfield Martin (The Black Apple)



2- Crankbunny 


Yorumlar

  1. Seçtiğin kağıt bebekler çok güzel, kararsız kaldım:)
    Çok severdim, çok da oynardım. Annem benimkileri saklamış mıdır acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen! ben de çılgınlar gibi oynadığımı hatırlıyorum, aslında oynamaktan çok kağıttan birşeyler çizip, kesip hayata geçirme kısmını seviyordum, ne güzel zamanlarmış yahu:)

      Sil
  2. Hi Fabien! : )

    Thank you very much for inviting us to this nice paperparty! :) Have a wonderful day! Hugs! Sandra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi Sandra! Thank you for your visit. I looove you designs! take care!

      Sil
  3. Fabien, it´s an honour to be featured here. I love paper dolls too and your selection is fantastic. I recognize many of my favourites. Thank you to the moon and back!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dear Ana, that honour belongs to me, really big fan of you, thanks to your visit and good wishes! U rock girl!

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar