Yilbasi!

Bitti gitti koca sene. Ne zaman basladi, hangi ara bitti her zaman oldugu gibi yine anlamadim :) Her sene boyle oluyor zaten:) Neyse :)

Yilbasi öncesi mega mega bir sipariş yoğunluğu içindeyim. bebekler, broşlar, bereler. Daha da bişeyler bişeyler. Elimden geldikçe instagram ve facebook'ta paylaşmaya çalışıyorum. Ama hem sipariş yetiştirme telaşı hem ürettiklerimi paylaşma durumu hem kargolama hem şu hem bu.. muhtemelen atlıyorumdur bişeyleri.


Bu sene yilbasi icin ERTESI GUN KARGO lama sansi buldugum bir kac sey de ekledim listeye:

Broş tasarladım mesela bir tane:)





Bereler var bir de. Yılbaşı renklerinde. Minnak broşu da ekledim hepsine:)


Naaptim neettim yine ara ara paylasacagim . Ama şimdi makinenin basina kosuyorum yeniden!

Simdiden MUTLU YILLAR HERKESE:)

Sevgiler,

Yorumlar

  1. Onedio da haberini gördüm. Çooook tebrik ederim. Harikasın. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. zaten blogunu ve hayallerini takipteydim. sen ve bebeklerin muhteşemsiniz ama facebook ve instagramdan da takipteyim artık:) bowie bebekse favorim:)

    YanıtlaSil
  3. Bunlar hayatımda gördüğüm en güzel bebekler ♥.♥

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar